Korzyści

Delivery Manager to system umożliwiający automatyzację oraz optymalizację procesów dostawy w Twojej firmie. Dostępne funkcjonalności oraz modułowa architektura tego rozwiązania zapewnia możliwość pełnego dostosowania systemu do Twoich specyficznych potrzeb poprzez modyfikację lub rozbudowę elementów, które są dla Ciebie najważniejsze.

Wdrożenie systemu Delivery Manager oznacza wymierne korzyści – zwiększenie zysków Twojego przedsiębiorstwa poprzez ograniczenie wykorzystania papierowych wydruków zleceń (rozwiązanie eco friendly) oraz zmniejszenie ilości czynności administracyjnych wykonywanych każdorazowo przy obsłudze procesu dostarczania zamówień.

Delivery Manager to także wzrost produktywności Twojego zespołu dzięki większej kontroli i automatyzacji procesu dostarczania zamówień oraz skróceniu czasu dostaw zamówionych produktów i usług do Twoich Klientów. System wpływa również na poprawę jakości obsługi oraz wzrost satysfakcji Klientów poprzez zapewnienie bieżącej komunikacji oraz zwiększenie terminowości dostaw przy jednoczesnej minimalizacji ilości błędów w obsłudze.

Poprawa jakości obsługi Klienta

Informacja o statusie przesyłki w czasie rzeczywistym (z wykorzystaniem SMS, e-mail lub IVR)

Bieżące informacje o szacowanym czasie dostawy

Częstszy i szybszy kontakt dostawcy z Klientem

Poprawa niezawodności poprzez zmniejszenie liczby błędów i pomyłek

Szybsza reakcja na potrzeby Klientów

Zmniejszenie kosztów administracyjnych

Elektroniczna wymiana dokumentów
z wykorzystaniem elektronicznego podpisu odręcznego

Zmniejszenie ilości wprowadzanych danych oraz czynności administracyjnych

Usprawnienie i automatyzacja pracy

Zmniejszenie formalności i uproszczenie sprawozdawczości

Zmniejszenie ilości błędów w dokumentach transportowych

Zmniejszenie ilości cykli rozliczeniowych dostawcy

Redukcja kosztów transportu i przestoju dostawcy

Statyczna i dynamiczna optymalizacja tras

Monitorowanie przejazdów i przestojów kierowców

Aktualizacja zleceń i tras w trybie on-linie

Zmniejszenie ilości czynności administracyjnych
i sprawozdawczych

Usprawnienie operacji logistycznych

Automatyzacja procesów logistycznych
i biznesowych

Przekrojowe zarządzanie procesami dostawy

Zwiększenie możliwości analitycznych
i raportowych

Usprawnienie pracy kierowców

Automatyzacja procesów dostawy, komunikacji
z Klientem oraz rozliczeń zamówień

Zmniejszenie liczby obsługiwanych urządzeń

Możliwości skanowania, rozpoznawania
i lokalizowania produktów

Dynamiczna optymalizacja tras w oparciu o informacje o korkach i utrudnieniach na drodzeo informacje

Szczegółowe informacje o przesyłkach i usługach aktualizowane w trybie on-linie

Funkcja nawigacji „od drzwi do drzwi”

Skuteczna komunikację pomiędzy Klientem, operatorem a kierowcą

Usprawnienie pracy operatorów logistycznych

Monitorowanie statusu przesyłki

Dodatkowe alarmy w przypadku nieprawidłowości w procesie

Pełne i wiarygodne informacje o kluczowych wskaźnikach - wykorzystania mocy produkcyjnych, rejestracji spóźnień, dostępnych zasobów, etc.

Ułatwione zarządzanie pracownikami mobilnymi

Poprawa komunikacji z kierowcami przy pomocy wiadomości prywatnych lub grupowych