Delivery Manager to system umożliwiający automatyzację oraz optymalizację procesów dostawy w Twojej firmie. Dostępne funkcjonalności oraz modułowa architektura tego rozwiązania zapewnia możliwość pełnego dostosowania systemu do Twoich specyficznych potrzeb poprzez modyfikację lub rozbudowę elementów, które są dla Ciebie najważniejsze.
Wdrożenie systemu Delivery Manager oznacza wymierne korzyści – zwiększenie zysków Twojego przedsiębiorstwa poprzez ograniczenie wykorzystania papierowych wydruków zleceń (rozwiązanie eco friendly) oraz zmniejszenie ilości czynności administracyjnych wykonywanych każdorazowo przy obsłudze procesu dostarczania zamówień.
Delivery Manager to także wzrost produktywności Twojego zespołu dzięki większej kontroli i automatyzacji procesu dostarczania zamówień oraz skróceniu czasu dostaw zamówionych produktów i usług do Twoich Klientów. System wpływa również na poprawę jakości obsługi oraz wzrost satysfakcji Klientów poprzez zapewnienie bieżącej komunikacji oraz zwiększenie terminowości dostaw przy jednoczesnej minimalizacji ilości błędów w obsłudze.
Informacja o statusie przesyłki w czasie rzeczywistym (z wykorzystaniem SMS, e-mail lub IVR)
Bieżące informacje o szacowanym czasie dostawy
Częstszy i szybszy kontakt dostawcy z Klientem
Poprawa niezawodności poprzez zmniejszenie liczby błędów i pomyłek
Szybsza reakcja na potrzeby Klientów
Elektroniczna wymiana dokumentów z wykorzystaniem elektronicznego podpisu odręcznego
Zmniejszenie ilości wprowadzanych danych oraz czynności administracyjnych
Usprawnienie i automatyzacja pracy
Zmniejszenie formalności i uproszczenie sprawozdawczości
Zmniejszenie ilości błędów w dokumentach transportowych
Zmniejszenie ilości cykli rozliczeniowych dostawcy
Statyczna i dynamiczna optymalizacja tras
Monitorowanie przejazdów i przestojów kierowców
Aktualizacja zleceń i tras w trybie on-linie
Zmniejszenie ilości czynności administracyjnych i sprawozdawczych
Automatyzacja procesów logistycznych i biznesowych
Przekrojowe zarządzanie procesami dostawy
Zwiększenie możliwości analitycznych i raportowych
Automatyzacja procesów dostawy, komunikacji z Klientem oraz rozliczeń zamówień
Zmniejszenie liczby obsługiwanych urządzeń
Możliwości skanowania, rozpoznawania i lokalizowania produktów
Dynamiczna optymalizacja tras w oparciu o informacje o korkach i utrudnieniach na drodzeo informacje
Szczegółowe informacje o przesyłkach i usługach aktualizowane w trybie on-linie
Funkcja nawigacji „od drzwi do drzwi”
Skuteczna komunikację pomiędzy Klientem, operatorem a kierowcą
Monitorowanie statusu przesyłki
Dodatkowe alarmy w przypadku nieprawidłowości w procesie
Pełne i wiarygodne informacje o kluczowych wskaźnikach - wykorzystania mocy produkcyjnych, rejestracji spóźnień, dostępnych zasobów, etc.
Ułatwione zarządzanie pracownikami mobilnymi
Poprawa komunikacji z kierowcami przy pomocy wiadomości prywatnych lub grupowych