img
Zarządzanie zamówieniami

System Delivery Manager zapewnia automatyczną weryfikację informacji o zamówieniach i trasach, które są dodatkowo geokodowane oraz optymalizowane. Przetworzone w ten sposób dane są przesyłane za pośrednictwem Internetu do aplikacji mobilnych zainstalowanych na urządzeniach kierowców. W ten sposób pracownicy na bieżąco uzyskują pełne i aktualne informacje o swoich zleceniach.

Narzędzie umożliwia również pełną obsługę procesu zarządzania zmianami – dane przesyłane do kierowców mogą być aktualizowane i modyfikowane tak często, jak jest to konieczne w celu zapewnienia odzwierciedlenia zmian w wolumenie zleceń i ich priorytetyzacji.

Optymalizacja

Delivery Manager zapewnia wydajną optymalizację tras zarówno na etapie ich planowania, jak również dynamicznie w czasie ich wykonywania, uwzględniając dodatkowe parametry składowe tj. okna czasowe lub kolejność wykonania zleceń. Rozwiązanie pozwala również na szybką optymalizację zaplanowanych tras w czasie rzeczywistym z wykorzystaniem informacji o zmieniających się warunkach zewnętrznych (np. sytuacja na drodze, korki, zmiana warunków dostawy).

Analiza

Aplikacja mobilna na bieżąco monitoruje i analizuje zdefiniowane parametry poszczególnych elementów trasy i w odpowiednim momencie ostrzega o przekroczeniu wcześniej ustalonych wartości krytycznych (np. przekroczenie czasu dostawy) umożliwiając pracownikowi mobilnemu na skuteczne podjęcie działań zapobiegawczych.

img
Szacowany czas realizacji zamówienia

W oparciu o dane adresowe, średnią długość wizyty, okna czasowe, sytuację na drodze oraz inne dodatkowe parametry aplikacja na bieżąco szacuje czas realizacji zamówienia. Wiarygodna informacja o dokładnym terminie dostawy ułatwia pracownikom mobilnym podejmowanie decyzji korygujących (w przypadku ryzyka opóźnienia), jak również pozwala na przekazanie do Klienta precyzyjnych danych dotyczących czasu realizacji ich zamówienia.

img
Odręczny podpis elektroniczny

W aplikacji Delivery Manager potwierdzenie realizacji zamówienia odbywa się poprzez złożenie przez Klienta odręcznego podpisu elektronicznego na urządzeniu mobilnym. Wygenerowany w ten sposób dokument jest zabezpieczany certyfikatem i archiwizowany na serwerze. Kopia dokumentu bezpośrednio po wygenerowaniu wysyłana jest również na adres e-mail podany przez Klienta.

img
Obsługa Klienta

Moduł obsługi Klienta zapewnia pracownikom mobilnym szybki i łatwy dostęp do pełnych informacji na temat realizowanego zamówienia. Edycja składowych zamówienia i możliwość obsługi procesu dodatkowej sprzedaży lub reklamacji na miejscu, bezpośrednio u Klienta, przyspiesza i automatyzuje procesy biznesowe dostawcy zwiększając jednocześnie jakość obsługi, a przy tym satysfakcję Klienta.

img
Nawigacja „od drzwi do drzwi”

Zintegrowana funkcjonalność nawigacji ułatwia kierowcom dotarcie do klienta w oparciu o najbardziej aktualne mapy oraz rzeczywistą sytuację na drogach. Omijanie korków, optymalizacja z uwzględnieniem najkrótszej lub najszybszej trasy daje pracownikom mobilnym narzędzie przy pomocy którego mogą zminimalizować koszty transportu i polepszyć parametry obsługi Klienta.